تاریخ ثبت خبر : قتل مرد 50 ساله با چاقو در نازی اباد ۵ تیر ۱۳۹۷ - ساعت ۱۲:۲۸

بازدید : ۱۰۱۳ بار - منبع خبر : http://www.bartarinha.ir

پسر جوان با ضربات متعدد چاقو درون تراس یک مغازه بستنی فروشی درون تهرانپارس بـه قتل رسید.

خبرگزاری تسنیم: پسر جوان با ضربات متعدد چاقو درون تراس یک مغازه بستنی فروشی درون تهرانپارس بـه قتل رسید.

ساعت 10:20 صبح روز گذشته مأموران کلانتری 126 تهرانپارس درون تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام د پسر بیست و یک ساله‌ای بـه نام مـیلاد درون قسمت تِراس یک مغازه بستنی فروشی با ضربات متعدد چاقو بـه قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل پایتخت بـه همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی درون صحنـه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

کارآگاهان درون بررسی‌های اولیـه سراغ صاحب مغازه رفتند کـه وی درون اظهاراتش بـه مأموران گفت: مـیلاد از مدتی قبل درون مغازه من شروع بـه کار کرد و از آنجایی کـه جای خواب نداشت، قتل مرد 50 ساله با چاقو در نازی اباد شبها درون مغازه من مـی‌خوابید، شب گذشته من و دیگر شاگرد مغازه از مغازه خارج شده و به مـیلاد گفتم کـه در ورودی مغازه را حتماً قفل کند.

وی افزود: صبح امروز شاگرد دیگرم زودتر از من بـه مغازه آمد و به گمان اینکه مـیلاد خواب هست سراغ وی نرفت که تا اینکه من بـه مغازه آمدم و زمانیکه سراغ مـیلاد رفتم که تا او را از خواب بیدار کنم با جسد غرق درون خون وی مواجه شدم.

در تحقیقات تکمـیلی مشخص شد کـه هیچ سرقتی از مغازه اتفاق نیفتاده هست و درون نـهایت جسد مقتول به منظور بررسی بیشتر بـه پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره شناسایی و بازداشت متهم یـا متهمان این پرونده ادامـه دارد.


. قتل مرد 50 ساله با چاقو در نازی اباد . قتل مرد 50 ساله با چاقو در نازی اباد




[قتل پسر جوان با ضربات چاقو درون تهرانپارس - اخبار حوادث قتل مرد 50 ساله با چاقو در نازی اباد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 28 Jun 2018 09:32:00 +0000